Monday 26 October 2015

Filled Under:

Memalukan Kaum Wanita !!! 3 Orang Wanita Bergelar Ibu Bergabung Tenaga Mencuri Telefon Bimbit


 Telef0n bimbit saya baru saja dicuri semasa saya sedang mengeluarkan wang di ATM RHB,,, pasar raya Giant, Padawan, Kuching, semalam. ...

Saya telah membuat lap0ran polis dan melihat rakaman CCTV di mana kejadian itu berlaku pada jam 6.25 petang....

Memang sah telef0n bimbit jenis Samsung J7 milik saya dicuri oleh seorang wanita yang mengend0ng anak kecilnya dengan dua wanita yang turut mengend0ng anak kecil masing-masing....


Saya percaya mereka bertiga telah merancang untuk melakukan perbuatan itu atau mungkin sindiket. ...

Malangnya,,, saya tidak dapat berbuat apa-apa selain dari menyampaikan kejadian ini kepada anda agar berhati-hati di masa akan datang terutamanya g0l0ngan wanita yang membawa beg tangan....









0 comments:

Post a Comment