Wednesday 21 October 2015

Filled Under:

Ngeri !!! Gadis 17 Tahun Mengandungkan Dan Melahirkan Berpuluh-puluh Ekor Anak Tikus Kerana ............


Peringatan yang teramat penting untuk kaum hawa semua…cerita ini dishare 0leh se0rang sahabat di Fb….

Semoga kita semua mengambil iktibar dari cerita ini…

Kesahihan cerita tak dapat di pastikan namun mungkin b0leh di jadikan iktibar dan panduan kepada kita kaum hawa ni…..

Cerita ni sebenarnya dalam bahasa Cina s0 di translate cerita nie dalam bahasa melayu….Hati-hati bila pakai Tuala wanita..check dulu expired date…Kualiti…dan paling penting kebersihannya…takut2 ada pulak telur binatang dekat atas tuala wanita tu….

Se0rang pelajar cina berusia 17 tahun tak taula dr negara mana telah mengalami muntah2 mcm 0rang mengandung tu la kan …..

Beliau seorang kanak2 miskin dan bapanya pula se0rang penjual tuala wanita….disebabkan banyak tuala wanita yang expired,si bapa telah mengagihkan tuala wanita itu untuk dipakai 0leh anak dan isterinya....

Almaklumlah kehidupanya yg miskin dan kalau buang tu rasanya satu pembaziran k0t pada keluarga mangsa tadi…s0 anak2 dgn bini dia p0n pakaila tuala wanita tu…

lepas maybe beberapa bulan si anak mengalami muntah,l0ya tekak mcm 0rang2 mengandung tu….

Dengan segera si bapa membawa anak ke h0spital untuk diperiksa ape penyakit anaknya....dan d0kt0r memberi jawapan yang mengejutkan bahawa si anak telah mengandung…..

maka hairanlah si anak.....

Dia menafikan bahawa dia mengandung kerana dia tidak mempunyai teman lelaki,masih bersekolah dan tidak pernah melakukan hubungan s3ks....

Scan punya scan d0kt0r memberitahu bahawa terdapat 20 ek0r anak tikus yang dikandungkan oleh pelajar terbabit….

MUNGKIN KETIKA PERI0D TELUR2 TIKUS TELAH DISENYAWAKAN K0T DAN MASUK KE DALAM 0VARI PELAJAR TERSEBUT..MUNGKINNN…..

Doktor terpaksa membuat pembedahan ke atas pelajar tersebut kerana didapati anak2 tikus terbabit telah tumbuh gigi dan dikhuatiri akan memakan kesemua 0rgan dalaman pelajar tersebut….

kesemua d0kt0r sahaja yang berani melakukan pembedahan itu….pelajar terbabit kini disahkan tidak boleh mengandung lg kerana mereka telah mencuci keseluruhan dalaman pelajar tersebut kerana dikhutiri dijangkiti virus tikus yg k0t0r itu… ..




2 comments:

Unknown said...

tikus ngelahirin laah

Unknown said...

mana ada tikus bertelur

Post a Comment